pc_logo_225x90

‏13 בספטמבר 2016, 9:31

עם הנהלת ג'וגאנו באיסטנבול

קצת אחרי ההחלטה המשותפת על חימום מחדש של היחסים בין שתי המדינות הגיעו נציגי הנהלת החברה הישראלית ג'וגאנו לסדרת פגישות מקצועיות באיסטנבול עם נציגים מממשלת טורקיה ומארגונים שונים במדינה.

אנשי הנהלת ג'וגאנו נפגשו עם נציגי הממשלה הטורקית לשיווק השירותים והמוצרים שלה במשרדי התחבורה, התקשורת והאנרגיה. כמו כן, הם ערכו פגישות עם אנשי עיריית איסטנבול, בנקים, חברות בנייה וחברות שירותים בעיר.

ג'וגאנו מייצרת ומספקת טכנולוגיה לפתרונות תאורת רחוב ופנים. החברה מציעה פתרון מתקדם לתאורה חסכונית ואיכותית, לצד ניהול מערכת בקרה מרכזית שמאפשרת לשלוט בעוצמת התאורה בכל חלקי העיר או סניפי החברות, באמצעות מרכזיות. מערכות הבקרה מתוכננות בין השאר להתבסס על האינטרנט וניתן לנהל אותן, למשל, באמצעות הסמארטפון האישי.

הביקור אורגן ונערך על ידי ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות, הפועל מזה עשור לקידום עסקים בין טורקיה וישראל.

יוסי בכור, סמנכ"ל ג'וגאנו, אמר כי "אנחנו מציעים מגוון פתרונות ומקדמים אותם במספר מדינות. הקשר שלנו לטורקיה, באמצעות חברת אתגר, מחזק את האסטרטגיה העסקית שלנו להתרחבות אזורית".

ד"ר לסרי ציין ש-"אנחנו פועלים מזה זמן רב לחידוש הקשרים בין חברות וארגונים משתי המדינות. שני הצדדים מרוויחים משיתוף פעולה אזורי בפן המדיני-ביטחוני ובפן העסקי. נציגי הממשלה, עיריית איסטנבול והחברות המובילות בטורקיה מעריכים את תעשיית הטכנולוגיה הישראלית ומבקשים ללמוד ולקדם שיתופי פעולה בין הצדדים. ג'וגאנו היא חלוצת החברות הישראליות שנענו לקריאתנו להציע את שירותיהן לטורקים. חברות נוספות כבר החלו במגעים לקידום עסקיהן בשוק הטורקי, בסיוע שלנו".

הוא אמר כי "ללא ספק, פתרון המשבר בין המדינות וההסכמים שנחתמו ביניהן מהווים הזדמנויות עסקיות ייחודיות ואנחנו שמחים ליזום ולקדם את הקשרים העסקיים מול הטורקים – ובכלל".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: יוסי בכור, סמנכ

מימין: יוסי בכור, סמנכ"ל ג'וגאנו, וד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות, בפתח משרד האנרגיה הטורקי באיסטנבול

נציגי ג'גאנו ואנשי משרד התחבורה של טורקיה בפגישתם

נציגי ג'גאנו ואנשי משרד התחבורה של טורקיה בפגישתם

בכור וד

בכור וד"ר לסרי בפגישה עם נציגי דניז בנק

http://www.pc.co.il/kehila/223628/